niedziela, 19 maja 2024 00:21
Reklama

Poczta Polska idzie w ślady firm kurierskich. Utworzy aplikację do obsługi paczek

Tradycyjne awizo wkrótce odejdzie do lamusa. Klienci Poczty Polskiej będą kontrolować swoje przesyłki za pomocą mobilnej aplikacji. Państwowa spółka ogłosiła właśnie, że podpisana została umowa na utworzenie narzędzia.
Poczta Polska idzie w ślady firm kurierskich. Utworzy aplikację do obsługi paczek

Autor: rpo.gov.pl

Kompleksowe narzędzie informatyczne

Takimi słowami nowe przedsięwzięcie reklamuje Poczta Polska w swoim komunikacie. Aplikacja mobilna i panel do zarządzania przesyłkami mają być narzędziami, które pomogą Polakom w prosty i wygodny sposób decydować o losach paczek. W sposób zdalny będzie można śledzić postęp usługi od nadania aż po doręczenie tradycyjne lub do automatu paczkowego.

Cyfryzacja wielu sfer życia skokowo przyspieszyła i firma usługowa musi odpowiadać na oczekiwania klientów oraz rynku lepiej, szybciej i sprawniej. Wyrazem tego jest przygotowanie aplikacji mobilnej oraz panelu do zarządzenia przesyłkami on-line, co jest szczególnie ważne w dobie rozwijającego się eCommerce. Już wkrótce nasi klienci za pomocą kilku kliknięć będą mogli nadać i odebrać przesyłkę, sprawdzą jej trasę czy znajdą pobliskie placówki pocztowe oraz punkty odbioru – wyjaśnia Tomasz Zdzikot, prezes PP.

Umowa podpisana, można działać

Jak twierdzi Zdzikot, należy podkreślić, że oprogramowanie stworzy podmiot z grupy kapitałowej Poczty Polskiej, czyli spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Wewnętrzna umowa obejmuje projekt, wytworzenie oraz późniejsze wdrożenie aplikacji na smartfony oraz panelu do obsługi za pomocą komputera. Decyzja o poszerzeniu oferty jest częścią trzyletniej strategii państwowego przewoźnika, na którą PP planuje przeznaczyć ok. 1,2 miliarda złotych.

Poczta Polska rozwija swoje usługi kurierskie, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Wprowadzane zmiany dotyczą zarówno inwestycji w sortery paczkowe, rozszerzamy sieć punktów odbioru, modernizujemy flotę samochodową, zmieniamy ofertę Pocztex. Jednocześnie przygotowujemy rozwiązania informatycznie dedykowane bezpośrednio klientom, bo bez informatyzacji nie ma nowoczesnych usług we współczesnym świecie – wyjaśnia Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: GrachnaTreść komentarza: Ktoś dobrą kasiorę zarobi. Myślą ,że ludzie to jacyś niedorobieni,ktorym trzeba było opracować instrukcję ,beznadziejną zresztąData dodania komentarza: 02.09.2022, 18:24Źródło komentarza: Bareja był prorokiem: ławka w kształcie Polski. Zanim usiądziesz, przeczytaj 15-punktowy regulaminAutor komentarza: PasleczankaTreść komentarza: Duże zainteresowanie i już brak miejsc.Data dodania komentarza: 24.08.2022, 14:00Źródło komentarza: Kajakiem z Jeleni w stronę DruznaAutor komentarza: PasleczankaTreść komentarza: Świetna impreza! Gratuluję organizacji i chęci robienia tego co robicie w naszym miasteczku i to z tak małym budżetem. A pan burmistrz po raz kolejny zapomniał nazwisk organizatorów. Brak przygotowania czy może brak szacunku? A moze to już jego tradycja?Data dodania komentarza: 23.08.2022, 15:22Źródło komentarza: Jarmark św. Bartłomieja w Pasłęku za nami [fotogaleria]Autor komentarza: PodpisTreść komentarza: Platformuane pieprzenie. Jak to sie ma do Pasłęka?Data dodania komentarza: 17.08.2022, 16:18Źródło komentarza: Szukamy dodatkowej pracy, żeby opłacić rachunkiAutor komentarza: KamilTreść komentarza: wcale się nie dziwięData dodania komentarza: 04.08.2022, 18:35Źródło komentarza: Poszukiwany listem gończym ukrywał się w PasłękuAutor komentarza: Joanna2307Treść komentarza: Fajna impreza, więcej takich.Data dodania komentarza: 01.08.2022, 10:09Źródło komentarza: Drzewko za nakrętki - za nami kolejny ekologiczny festyn w Pasłęku [zdjęcia]
Reklama
Reklama